زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» خبر داغ » امکانی تازه به تماس های ویدئویی اینستاگرام افزوده شد
تاریخ انتشار : 2018/12/18 - 18:28
 کد خبر: 32193
 362 بازدید

امکانی تازه به تماس های ویدئویی اینستاگرام افزوده شد

اینستاگرام روز گذشته آپدیت تازه ای را برای قابلیت چت ویدیویی خود در دایرکت ارائه کرد تا افزودن دوستان بیشتر به گپ های ویدیویی آسان تر از هر زمان دیگری شود.

امکانی تازه به تماس های ویدئویی اینستاگرام افزوده شد

این قابلیت تازه برای ویدیو چت های اینستاگرام با انتشار ویدیویی کوتاه در خود این پلتفرم و همچنین اکانت توییتری آن به کاربران معرفی شد. به لطف این قابلیت حالا کاربران اینستاگرام می توانند در دایرکت، افراد را به چت ویدیویی در حال انجام خود اضافه نمایند. برای این منظور صرفا کافیست در حین تماس ویدیویی اینستاگرام صفحه را به بالا سوایپ نمایید تا دوستان بیشتری وارد گفتگوی تصویری شما شوند و همزمان خللی هم در مکالمه تان ایجاد نشود.
گفتنی است قابلیت تماس ویدیویی اینستاگرام نخستین بار در تابستان گذشته ارائه شد و حداکثر تعداد افرادی که می توانستند در این گفتگوها حضور داشته باشند چهار نفر بود که در نهایت در ماه اکتبر به شش نفر افزایش یافت.

آپدیت مذکور بعد از افزوده شدن قابلیت چت صوتی در دایرکت ارائه می شود که هفته گذشته خبر مربوط به آن را در دیجیاتو خواندید. با این حال اما لازم است اشاره کنیم که این قابلیت با امکان افزودن کلیپ های صوتی در اپپ iMessages تفاوت دارد.

اینستاگرام در بیانیه خبری خود دراین رابطه اینطور آورده:

پیام های صوتی موجود در دایرکت اینستاگرام کاملا متفاوت از قابلیت ارسال پیام های صوتی در پلتفرم Messages اپل است؛ در این پلتفرم چنانچه کاربر با کمک دکمه Keep تمایل خود را برای حفظ این پیام ها اعلام نکرده باشند بعد از دقایقی از رشته گفتگوهای صورت گرفته حذف می شوند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه