زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » کفاشیان بالاخره پایش را از کمیته فوتسال بیرون کشید
تاریخ انتشار : 2018/12/18 - 15:27
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 32159
 387 بازدید

کفاشیان بالاخره پایش را از کمیته فوتسال بیرون کشید

سرپرست کمیته فوتسال که نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال نیز بود به دلیل بازنشسته بودن از مسئولیت خود استعفا کرد تا رئیس فدارسیون فرد دیگری را به عنوان جانشین وی معرفی کند.

کفاشیان بالاخره پایش را از کمیته فوتسال بیرون کشید

پس از کنار گذاشتن محمدرضا ساکت از دبیرکلی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال نیز که یکی از اعضای بازنشسته هیات رئیسه فدراسیون بود از مسئولیتش کناره گیری کرد.

فدراسیون فوتبال ضمن اعلام این خبر اعلام کرد: «به دنبال استعفای علی کفاشیان از کمیته فوتسال، مهدی تاج ضمن تقدیر از زحمات ایشان در این مسولیت طی حکمی، داوود پرهیزکار را به عنوان سرپرست کمیته فوتسال منصوب کرد. پرهیزکار از سال ۱۳۷۶ در فدراسیون فوتبال در سمت های مختلف به ایفا مسئولیت پرداخته است.»

پرهیزکار پیش از این مسئولیت های دیگری از فدراسیون فوتبال داشت که سرپرستی تیم فوتبال امید در زمان مربیگری علیرضا منصوریان، مدیریت آکادمی ملی فوتبال و سرپرست تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران از جمله آنهاست.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه