زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» تله تایپ » گوشی جدید سامسونگ برای افراد متمول و میانسال
تاریخ انتشار : 2018/12/05 - 11:06
 کد خبر: 30246
 322 بازدید

گوشی جدید سامسونگ برای افراد متمول و میانسال

گوشی هوشمند منعطف سامسونگ گلکسی اف (Samsung Galaxy F) برای قشر میانسال و متمول عرضه خواهد شد. این گوشی گران قیمت، تولید محدودی خواهد داشت و احتمالاً خبری از فروش آن در بازار جهانی نباشد.

گوشی جدید سامسونگ برای افراد متمول و میانسال

سامسونگ همچنان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های تلفن هوشمند در جهان است، اما این شرکت انکار نمی‌کند که در سال گذشته به دلیل فشار رقبای چینی، متحمل کاهش قابل توجهی در فروش محصولات خود شده است. سال آینده سامسونگ قرار است وارد قماری بزرگ بر سر گلکسی اس 10 و گوشی منعطف گلکسی اف شود. نشریه کره‌ای The Bell در گزارشی تازه، اطلاعات جدیدی از این گوشی تاشو سامسونگ اعلام کرد. بر اساس این گزارش، بازار هدف سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند منعطف، افراد میانسال و در محدوده 40 سالگی است. احتمالاً دلیل این تصمیم توانایی مالی بالاتر این افراد برای خرید این گوشی گران قیمت است؛ زیرا جوانان عموماً نمی‌خواهند (یا بهتر است بگوییم نمی‌توانند) چنین هزینه‌ای را صرف خرید یک گوشی هوشمند کنند. پیش از این، منابع نزدیک به سامسونگ تایید کرده بودند که این گوشی «بسیار گران» خواهد بود و در محدود قیمت 1500 پوند (1925 دلار) تا 2000 پوند (2565 دلار) قرار خواهد گرفت.

گلکسی اس 10 در زمان عرضه اولیه، حجم تولیدی برابر با 10 میلیون واحد خواهد داشت. تا زمان رسیدن به زمان معرفی گوشی‌های جدید در ماه مارس، سامسونگ توجه خود را معطوف به تولید سه گوشی هوشمند جدید خواهد کرد و امیدوار است بتواند با فروش مطلوب، جایگاه خود را در بازار حفظ نماید.

پیش‌بینی می‌شود گوشی منعطف سامسونگ گلکسی اف در نسخه‌های محدود و صرفاً در بازارهای خاص همانند کره جنوبی و بخشی از اروپا عرضه شود. بر اساس شایعات، این گوشی از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی کرده و از 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. طبق اطلاعات رسانه‌های کره جنوبی، سامسونگ به همراه گوگل مشغول کار بر روی نسخه‌ای ویژه از اندروید برای این گوشی هستند. هنوز اطلاعات دقیق و تایید شده‌ای از این گوشی هوشمند درز نکرده است اما دور از انتظار نیست که سامسونگ از یکی از نمایشگرهای بی‌نهایت (Infinity) خود که در مراسم 7 نوامبر معرفی شده بودند بر روی این گوشی هوشمند استفاده کرده باشد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه