زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بانک و بیمه » شیوه جدید و جالب بانک ملت برای نظر سنجی
تاریخ انتشار : 2018/12/01 - 15:29
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 29761
 488 بازدید

شیوه جدید و جالب بانک ملت برای نظر سنجی

در حالی که رضایت مشتری در بسیاری از سازمان های کشور ما اساسا موضوعیت ندارد، برخی نهادها و سازمان های پیشرو که مستقیم یا غیرمستقیم با مراجعه کننده رو به رو هستند، مرکزی را برای سنجش میزان رضایت مشتریان در نظر گرفته اند.

شیوه جدید و جالب بانک ملت برای نظر سنجی

روش سنجش رضایت مشتری در این سازمان ها این طور است که چندین روز پس از ارائه خدمت، با مشتری تماس می گیرند و چند سوال از قبل طراحی شده را می پرسند. معمولا هم این سوالات طوری طراحی می شود که نتیجه مدنظر سازمان را محقق می کند!

نظرسنجی را از بانک ملت بیاموزید!

باید پرسید که واقعا این چه طرز نظرسنجی است؟! به طور معمول گفته می شود میزان رضایت مشتری و نظر او درباره نحوه ارائه خدمت را باید درست در زمان ارائه خدمت سنجید، چرا که گذشت زمان، احساس مشتری را تغییر خواهد داد.

بانک ملت اما این روش را تغییر داده و نظرسنجی از مشتریان را به بهترین شکل پیاده کرده است؛ نظرسنجی پشت باجه!

روش بانک ملت این طور است که پشت هر باجه، یک دستگاه نظرسنجی مستقر کرده است. مشتری درست پس از دریافت خدمت و یا در حین انجام عملیات بانکی، می تواند نسبت به آن اظهار نظر کند.

محورهای این نظرسنجی کاملا واضح است: برخورد محترمانه و صمیمانه، راهنمایی و پاسخگویی مناسب، سرعت و دقت در نحوه ارائه خدمت. مشتری هم می تواند با انتخاب یکی از گزینه های خوب، متوسط یا ضعیف نسبت به این سوالات واکنش نشان دهد.

این روش نظرسنجی که واقعی و مستقیم و بدون دخالت عوامل محیطی و عملیاتی دیگر پیاده می شود، مخاطبان را نسبت به نتایج آن امیدوار می کند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه