زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » فسیتوال زیبایی 30 هزار شتر در عربستان
تاریخ انتشار : 2018/10/08 - 15:57
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 20268
 735 بازدید

فسیتوال زیبایی 30 هزار شتر در عربستان

در حالی که همه ساله بازار جراحی زیبایی شتر در مسابقات« فستیوال شتر ملک عبدالعزیز» است، این بار یک مقام بلندپایه دولت عربستان از طرح ریاض برای مبارزه با جراحی غیرقانونی زیبایی شتر در این کشور خبر داده است.

فسیتوال زیبایی 30 هزار شتر در عربستان

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از اسپوتنیک، دولت عربستان به طور رسمی جراحی زیبایی و تزریق بوتاکس به شتر در این کشور را ممنوع کرده است.

همه‌ساله در فستیوال شتر ملک عبدالعزیز در عربستان حدود ۳۰ هزار شتر شرکت می‌کنند. جایزه امسال این فستیوال ۵۷ میلیون دلار برآورد شده که ۴۰ میلیون دلار از این حجم جایزه به برنده دارنده زیباترین شتر پرداخت خواهد شد.

دولت عربستان به دلیل استفاده مالکان شتر از جراحی زیبایی برای برنده شدن در این فستیوال، انجام عمل زیبایی و تزریق بوتاکس به شتر را ممنوع کرده است. در فستیوال گذشته ۱۲ شتر به دلیل تزریق بوتاکس از دور این رقابت‌ها حذف شدند.

خالد القحطانی، یک دامدار شتر در عربستان می‌گوید: دارندگان شتر از دو جهت به سمت جراحی زیبایی روی آورده‌اند؛ نخست اینکه بتوانند برنده جایزه این مسابقه شوند که در پس آن می‌توانند هم جایزه را ببرند و هم شتر خود را با قیمت بسیار بالاتری بفروشند.

از طرفی این مسئله مایه اعتبار آنهاست و آنها در داشتن شتر قشنگ‌تر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

منبع: فارس


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه