زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » سازمان زندانها: خودداری برخی دراویش زندانی از هواخوری و تماس با خانواده
تاریخ انتشار : 2018/10/23 - 13:43
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 22870
 483 بازدید

سازمان زندانها: خودداری برخی دراویش زندانی از هواخوری و تماس با خانواده

اداره کل زندان‌های استان تهران درباره خودداری برخی دراویش زندانی از هواخوری،‌ تماس تلفنی و حضوری با خانواده اطلاعیه‌ صادر کرد.

سازمان زندانها: خودداری برخی دراویش زندانی از هواخوری و تماس با خانواده

به گزارش تدبیر تازه نیوز و به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان تهران، با توجه به هجمه‌های مُغرضانه و بعضا ناآگانه از سوی برخی مراجع خبری داخلی وخارجی، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ، مبنی بر تبعیض در نحوه رفتار و چگونگی تحمل حبس زندانیان موسوم به دراویش ، نسبت به سایر مددجویان، در سطح زندان‌ها و ندامتگاه‌های استان ، روابط عمومی اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی تهران ، نسبت به انتشار برخی اخبار سوء مبنی بر بی‌عدالتی در نحوه رفتار و چگونگی تحمل حبس پاسخ داد.

در حوزه زندانبانی نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران، تمام متهمین و مجرمین، بدون در نظر گرفتن نوع جرائم ارتکابی، در صورت رعایت کامل الزامات قانونی و مقرّرات ابلاغی در حین تحمل حبس، از شرایط مساوی برخوردار هستند. با این حال زندانیان فوق‌الاشاره همسان با سایر محبوسین ، بدون هیچ‌گونه اعمال محدودیّتی از حقوق به رسمیت شناخته شده در آئین نامه اجرایی سازمان زندان‌ها از جمله ملاقات های کابینی (با بستگان درجه یک و وکلاء) ، استفاده از هواخوری و امتیازاتی نظیر تلفن و… برخوردار هستند.

لیکن زندانیانی که با اِعمال انگیزه‌های شخصی به منظور غوغاسالاری ، امتیازطلبی و جَوسازی تبلیغاتی در رسانه‌های جمعی و شبکه‌های مجازی ، از حضور در کابین ملاقات، بهره‌مندی از هواخوری و یا تماس تلفنی با خانواده های خود امتناع می‌کنند؛ دال بر اعمال تبعیض یا غَرض ورزی در نحوه ی تحمل حبس آنان از سوی مسئولین مربوطه نبوده است.

ضمناً خاطرنشان می‌سازد ؛ این قبیل اقدامات زندانیان ، به مراجع قضایی ذی ربط و خانواه های آنان ، اطلاع رسانی شده است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه