زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » یک کودک در تعقیب و گریز پلیسی کشته شد
تاریخ انتشار : 2018/10/15 - 22:27
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 21422
 325 بازدید

یک کودک در تعقیب و گریز پلیسی کشته شد

فرمانده انتظامی ﺁﺯاﺩﺷﻬﺮ (گلستان) ﮔﻔﺖ: طی یک تعقیب و گریز پلیسی، ﺟﺎﻥ ﻓﺮﺯﻧﺪ خانواده سارق خودرو در آزادشهر ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪ.

یک کودک در تعقیب و گریز پلیسی کشته شد

سرهنگ محمدرضا اصلانی گفت: عصر روز گذشته- یکشنبه 22 مهرماه جاری- برابر اعلام فوریت‌های پلیس ۱۱۰ سرقت یک خودرو پراید به ماموران گشت شهرستان اعلام شد.

ﻭی اﺩاﻣﻪ ﺩاﺩ: بلافاصله طرح مهار در شهرستان و استان اجرا و پس از مدت کوتاهی ماموران یگان امداد وسیله مورد نظر را در میدان جمهوری آزادشهر شناسایی و دستور توقف خودرو داده شد.

ﻓﺮﻣﺎﻧﺪه انتظامی ﺁﺯاﺩﺷﻬﺮ ﮔﻔﺖ: متهم به دستورها توجه نکرد و از شهرخارج و به جاده فرعی معروف به جاده نفت متواری شد. اصلانی در ادامه گفت: بعداز چند دقیقه تعقیب و گریز و بی توجهی به اخطار‌های پلیس ماموران با توجه به قانون بکارگیری از سلاح بصورت شلیک هوایی تیراندازی کردند که متهم با بی‌توجهی به اخطار‌ها وارد زمین کشاورزی شد.

وی اﻓﺰﻭﺩ: ماموران با هدف شلیک به لاستیک قصد متوقف کردن ماشین را داشتند که به دلیل دست‌انداز‌های زیاد و تکان شدید خودروی پلیس، گلوله‌های شلیک شده در این تعقیب و گریز پلیسی از صندوق پراید رد شده و به زن و فرزند خردسال سارق برخورد ﻛﺮد.

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: ﻣﺼﺪﻭﻣﺎﻥ بلافاصله به مرکز درمانی انتقال ﻳﺎﻓﺘﻨﺪ اﻣﺎ فرزند سارق بر اثر شدت جراحات در بیمارستان درگذشت.

اصلانی ﮔﻔﺖ: سارق که سابقه دار و اعتیاد شدید به مواد مخدر هم دارد دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده ﺷﺪ.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه