زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر دوم » هوآوی با قابلیت جذاب Mate 20 pro همه را شگفت زده می کند
تاریخ انتشار : 2018/09/20 - 19:41
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 17360
 473 بازدید

هوآوی با قابلیت جذاب Mate 20 pro همه را شگفت زده می کند

می دانیم که هوآوی میت ۲۰ پرو بالاخره ویژگی شارژ بی سیم را به پرچمدارهای هوآوی اضافه خواهد کرد. همچنین هوآوی هندزفری های کاملا بی سیم FreeBuds را دارد که گویا قرار است نسل دوم آنها ویژگی جذابی داشته باشد. در حقیقت جدیدترین شایعات به ما می گویند هندزفری Huawei FreeBuds 2 Pro با قرار گرفتن روی Mate 20 پرو به صورت بی سیم شارژ می شود.

هوآوی با قابلیت جذاب Mate 20 pro همه را شگفت زده می کند

شاید شما هم مثل من خیلی با هندزفری های کاملا بی سیم هوآوی آشنایی نداشته باشید. با جستجو کوتاه و سریع به این رسیدیم که نسل اول آن ها در قابی شبیه به قاب Gear iConx و طراحی منحصر به فرد تر برای خود هندزفری ارایه شده است. حالا اما به نظر می رسد نسل دوم آن ها کاملا اپلی طورتر طراحی شده اند.

موضوع جالب تر درباره هندزفری Huawei FreeBuds 2 Pro را می توان نه مربوط به خودش، بلکه مربوط به هوآوی میت ۲۰ پرو دانست. در حقیقت ما به توانایی شارژ کردن هندزفری فری بادز ۲ پرو هوآوی با قرار گرفتن قاب آن ها روی قاب پشتی هوآوی میت ۲۰ پرو اشاره می کنیم!

در این صورت میت ۲۰ پرو نه تنها سریع ترین شارژ بی سیم را دارد (توان بین ۱۵ تا ۲۰ وات) بلکه اولین موبایلی خواهد بود که توانایی شارژ کردن بی سیم دستگاه دیگری (حداقل همین هندزفری) را نیز دارد! جذاب است نه؟

در حقیقت این موضوع یک حس دوگانه بین نوآور بودن و دنباله رو بودن هواوی را در ما بیدار کرد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اسلایدر دوم , خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه