زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بانک و بیمه » جذب بازارهای جدید بیمه‌ای، رسالت اصلی شبکه فروش 
تاریخ انتشار : 2019/01/16 - 14:48
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 35913
 194 بازدید

تاکید دکتر کاردگر در جلسه هم‌اندیشی نمایندگان استان سمنان: 

جذب بازارهای جدید بیمه‌ای، رسالت اصلی شبکه فروش 

نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا بر لزوم تلاش بیشتر شبکه فروش در جهت جذب بازارهای جدید بیمه‌ای و حرکت به سمت سودآوری بیشتر تاکید کرد.

جذب بازارهای جدید بیمه‌ای، رسالت اصلی شبکه فروش 
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در جلسه هم‌اندیشی با اعضای شبکه فروش و کارکنان شعب سمنان و شاهرود که در محل هتل قصر بسطام شاهرود برگزار شد، ضمن ابراز رضایت از عملکرد کارکنان و شبکه فروش استان سمنان، بر ضرورت کنترل ریسک و خسارت توسط شبکه فروش تاکید کرد.
وی، ارائه نرخ فنی مناسب با توجه به عملکرد و سابقه بیمه‌گذار و تلاش در جهت تجمیع امور بیمه‌ای را یادآور شد و در پاسخ به مسایل مطرح شده از سوی نمایندگان گفت: به منظور پویایی و افزایش تحرک شرکت، اقداماتی انجام شده که ابلاغ دستورالعمل‌های جدید، افزایش اختیارات، تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌ها و تغییرات مدیریتی از آن جمله هستند.
دکتر کاردگر،آموزش و رتبه‌بندی نمایندگان و رفع مشکلات سیستم فناوران را از دیگر اقدامات انجام شده اخیر برشمرد و با اشاره به مشکلات صنعت بیمه، بر لزوم توجه و فرهنگ‌سازی در بین بیمه‌گذاران و صنعت بیمه تاکید کرد.
گفتنی است: پیش از اظهارات دکتر کاردگر، سید ابوالفضل حقانی‌زاده سرپرست منطقه 2، گزارشی از عملکرد شعب سمنان و شاهرود، درصد تحقق بودجه، نسبت خسارت و برنامه‌های آینده ارایه کرد.
تحقق بودجه 90 درصدی، کنترل خسارت و کاهش نسبت خسارت در مقایسه با مدت مشابه سال 96 و رشد 25 درصدی پرتفوی، از جمله عملکرد شعب سمنان و شاهرود به شمار می‌رود.

برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه