زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۰
» خبر داغ » مدیر شرکت مان عاشقم شده ولی…
تاریخ انتشار : 2019/01/06 - 10:47
 کد خبر: 34263
 327 بازدید

مدیر شرکت مان عاشقم شده ولی…

پسری 31 ساله و مجرد هستم. در یک شرکت خصوصی، نیروی دفتری هستم. مدیر این شرکت که یک خانم 35 ساله، متشخص و مجرد است به من علاقه زیادی نشان می دهد. البته شرکت متعلق به پدر اوست ولی دخترش را مدیر این شرکت گذاشته است. خیلی با من راحت برخورد می کند و حتی به خانه پدری اش هم دعوتم کرد ولی من عاشق دختر دیگری هستم. می ترسم با جواب منفی دادن به او کارم را از دست بدهم. چه کنم؟

مدیر شرکت مان عاشقم شده ولی…

ازدواج را به مصلحت شغلی پیوند ندهید

انتخاب همسر یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین انتخاب های هر فردی محسوب می شود و به لحاظ این که این تصمیم برای همه عمر گرفته می شود، بالطبع نیاز به بررسی بیشتری دارد و به هیچ وجه نباید تحت تاثیر مصالح موقتی و شرایط احساسی چنین تصمیمی گرفته شود. بنابراین بهتر است ضمن مشخص کردن معیارهای خود برای انتخاب همسر، مصلحت های شغلی تان را در این امر دخالت ندهید.

ممکن است دچار سوء برداشت شده باشید

شاید رفتارهای دوستانه و محبت آمیز مدیر شرکت شما به دلیل مناسبات کاری و بدون قصد و منظور باشد. بنابراین تا زمانی که صحبتی مبنی بر درخواست ازدواج مطرح نشده، بهتر است خودتان این موضوع را در ذهنتان و اذهان دیگران ایجاد نکنید تا شائبه تمایل شما به وجود نیاید.

نگران شغل تان نباشید

شما و مدیرتان هر دو در سنی هستید که بلوغ و پختگی لازم را دارید بنابراین برخورد منطقی و عاقلانه به خصوص از سوی آن خانم بعید به نظر نمی رسد. فکر می کنم نگرانی شما بی مورد است پس سعی کنید بیش از این به خودتان استرس وارد نکنید.

با پیشنهاد ازدواج منطقی رفتار کنید

حتی اگر پیشنهاد ازدواج با واسطه یا بدون واسطه با شما مطرح شد، سعی کنید خیلی منطقی و با احترام رفتار و دلایل خود را نیز شفاف و روشن بیان کنید زیرا رودربایستی و خجالت در این گونه موارد نه تنها ظلم به خودتان محسوب می شود بلکه ظلم به طرف مقابل نیز هست.

همه گزینه های ازدواج را بررسی کنید

از شما می خواهم که فقط به دلیل علاقه به آن دختر، گزینه های دیگر را از دست ندهید. اگر معیارهایتان برای انتخاب همسر را درباره آن دختر بررسی نکرده و تطبیق نداده اید و اطمینان کامل از مطابقت یا مطابقت نداشتن وی با این ملاک ها ندارید، بهتر است قبل از این که دیگران را رد کنید، همه گزینه های ازدواج را با ملاک ها و معیارهای خودتان ارزیابی کنید تا دچار انتخاب احساسی نشوید.

نویسنده : حسین محرابی | دانشجوی دکترای روان شناسی و مدرس دانشگاه


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه