زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » رازهای قبض یک وزیر
تاریخ انتشار : 2018/10/24 - 16:21
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 23144
 20562 بازدید

رازهای قبض یک وزیر

فکر نکنید گاهی در بعضی موارد فقط سر ما مردم است که کلاه می‌رود و زیان می‌بینیم، بد نیست بدانید که خود مسئولان هم در امان نیستند و این موهبت نصیب ایشان هم می‌شود تا از درد مردم آگاه شوند.

رازهای قبض یک وزیر

فقط کلاهی که سر مسئولان می‌رود یک تفاوت کوچک با کلاهی که سر ما می‌رود دارد، آن هم این که کلاه آن ها به گشادی کلاه ما نیست و آسان و با یک اشاره از سرشان درمی‌آید ولی کلاه ما تا خرخره و حتی پایین‌تر هم می‌رود و به این راحتی‌ها از سرمان بیرون نمی‌آید!

در نمونه تازه‌اش، وزیر ارتباطات در برنامه حالا خورشید گفت: «قبض موبایل من یک میلیون و ٢٠٠ هزار تومان آمد!» نه، خوشحال نشوید، چون بلافاصله آقای وزیر ادامه دادند که با مخابرات تماس گرفتند و موضوع ختم به خیر شد!

حالا اصلا بحث ما این چیزها نیست، وزیر هستند و دارند و می‌توانند و اصلا به ما چه، موضوع مهم‌تری برایمان سوال شده و آن هم این که مگر آقای آذری جهرمی با تلفن‌شان چه کار می‌کنند که چنین قبضی برایشان صادر شده؟
بر فرض نصف مبلغ قبض یعنی 600 هزار تومان را برای مکالمه ضروری بگیریم و رتق و فتق امور وزارت‌خانه، 50 هزار تومان هم صحبت‌های خانوادگی با اهل و عیال، 50 هزار تومان پیامک پاسخ به دستورات خرید خانه و تشکر از تبریک تولد و باقی قضایا.

50، اصلا 100 هزار تومان هم بسته‌های ارزش افزوده زورکی، یعنی بقیه مبلغ اینترنت است؟

یعنی آقای وزیر چه استفاده‌هایی از اینترنت می‌کند که ما نمی‌کنیم؟

مگر به جز سر زدن به کانال‌های خبری و جوک و اطلاعات عمومی پروفسور سمیعی و سخن بزرگان دکتر حسابی و دیالوگ‌های ماندگار استاد پرستویی و طرز برخورد با اعضای خانواده آقایون فری و… چه کارهای دیگری با اینترنت گوشی می‌کنند؟
کاش مسئولان بگویند اول این که با این سرعت و فیلترها چه استفاده‌ای از اینترنت می‌کنند و بعدش هم چطور با یک تلفن می‌توانند قبض‌ شان را کم کنند؟ کاش مسئولان ما را هم محرم رازهایشان بدانند!
نویسنده : علیرضا کاردار


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : خبر داغ , شکرستان
ارسال دیدگاه